Veel gestelde vragen
De IJsbaan op het Museumplein
Algemene vragen tickets
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Nadat je je ticket hebt gekocht, ontvang je een orderbevestiging van EVENTIX op het door jou opgegeven emailadres. Hierin vind je een download button waarmee je je tickets kan downloaden.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Je kunt gebruikmaken van de handige EVENTIX-zoekfunctie op www.eventix.nl/ticket-support om jouw tickets te vinden.
Lukt het niet met de zoekfunctie? Neem dan contact op via: tickets@eventix.nl met de volgende informatie:
- De naam van het event
- Het email adres waarmee je de tickets hebt gekocht
- Een kopie of screenshot van je bankafschrift
Ik wil mijn email adres wijzigen
Je kunt gebruikmaken van de handige EVENTIX-zoekfunctie op www.eventix.nl/ticket-support om jouw tickets te vinden.
Lukt het niet met de zoekfunctie? Neem dan contact op via: tickets@eventix.nl met de volgende informatie:
- De naam van het event
- Het email adres waarmee je de tickets hebt gekocht
- Een kopie of screenshot van je bankafschrift
Moet ik mijn tickets uitprinten?
Nee, we kunnen de tickets gewoon scannen via je telefoon! Zorg er alleen voor dat je helderheid op 100% staat want op die manier zijn de tickets beter te scannen. Daarnaast, is het niet uitprinten van je tickets natuurlijk ook goed voor de natuur!
Ik heb meerdere tickets besteld, kunnen wij apart naar binnen?
Ja dat is mogelijk, binnen een order omvat iedere pagina een individueel ticket met een individuele QR-code, op die manier kun je op verschillende momenten naar binnen.
Wat moet ik doen als mijn groep kleiner is dan waarvoor het groepsticket geldt?
Voor groepstickets geldt dat restitutie niet mogelijk is als de groepsgrootte wijzigt. Zorg dus dat het juiste aantal deelnemers vaststaat voor aankoop van het groepsticket.
Het is slecht weer op de dag dat ik de schaatsbaan wil bezoeken. Kan ik een refund krijgen?
Helaas is de schaatsbaan weersafhankelijk, en bij minder geschikt weer bieden we geen restitutie. Als je je ticket niet kunt gebruiken, kun je gebruik maken van Ticketswap om er mogelijk iemand anders blij mee te maken.
Schaatsen en schaatshuur
Ik heb een ticket gekocht inclusief schaatshuur maar neem toch liever zelf schaatsen mee, kan ik het verschil terugkrijgen?
Helaas is het niet mogelijk om het verschil terug te krijgen als je ervoor kiest om eigen schaatsen mee te nemen. Tickets inclusief schaatshuur blijven gelijk in prijs, ongeacht of je gebruikmaakt van de huurschaatsen of niet. Mocht je alsnog eigen schaatsen mee willen nemen dan geldt; Noren of klapschaatsen zijn niet toegestaan om schade en risico’s te vermijden. Ons personeel kan eigen schaatsen weigeren indien nodig.
Wat gebeurt er als mijn schaatsmaat tijdelijk niet beschikbaar is?
Voor tickets inclusief schaatshuur zijn er schaatsen in verschillende maten beschikbaar. Tijdens drukke periodes kan het soms nodig zijn om even te wachten. Wij vragen hiervoor je begrip.
Mag ik mijn eigen schaatsen meenemen?
Ja, je mag eigen schaatsen meenemen, mits ze goed onderhouden zijn. Noren of klapschaatsen zijn niet toegestaan om schade en risico’s te vermijden. Ons personeel kan eigen schaatsen weigeren indien nodig.
Veiligheid en gedrag
Veiligheid en gedrag
Het dragen van handschoenen is verplicht. Een helm wordt sterk aanbevolen en is verplicht tijdens lessen. Volg altijd de aanwijzingen van ons personeel. Bij overtreding van de regels kan verwijdering zonder restitutie volgen.
Welke veiligheidsvoorschriften gelden er tijdens de schaatslessen?
Het dragen van handschoenen en een helm is verplicht voor alle deelnemers. Je mag een eigen ski- of fietshelm meenemen, maar als je geen eigen helm hebt, kun je deze lenen bij de schaatsbaan. Volg altijd de instructies van de lesgever op, en wees op tijd aanwezig, want te laat komen kan helaas niet worden ingehaald.
Mag ik foto’s maken op de schaatsbaan?
Ja, je mag foto’s maken voor persoonlijk gebruik. Let op dat er tijdens je bezoek promotiefoto’s of -video’s kunnen worden gemaakt. Door het terrein te betreden, stemt je stilzwijgend in met mogelijk gebruik van dit beeldmateriaal.
Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de schaatshuur of service?
Mocht je problemen ondervinden met de schaatshuur of andere services, neem dan direct contact op met ons personeel op locatie. We doen ons best om snel een passende oplossing te vinden en je de best mogelijke ervaring te bieden.
Consumpties
Ik heb een ticket gekocht inclusief consumptie zoals chocolademelk of limonade maar ben vergeten deze op te halen. Kan ik op een andere dag terugkomen om deze alsnog te verzilveren?
De consumptie is gekoppeld aan het schaatsticket en moet op dezelfde dag verzilverd worden bij de bar als waarop het ticket is gebruikt. Het is helaas niet mogelijk om de consumptie op een andere dag op te halen.
Kan ik een consumptie zoals chocolademelk of limonade inwisselen voor iets anders, zoals een andere consumptie?
Nee, consumpties die bij bepaalde tickets zijn inbegrepen, zoals warme chocolademelk of limonade, kunnen niet worden ingewisseld voor andere producten of op een andere dag worden opgehaald.
Kinderfeestjes
Wat houdt het kinderfeestje groepsticket precies in?
Het kinderfeestje groepsticket is voor groepen van 10 kinderen (3-13 jaar) en bevat schaatshuur en een beker limonade per persoon. Een volwassen begeleider moet aanwezig zijn op het ijs en wordt meegeteld bij het groepsticket.
Ik heb een groepsticket voor een kinderfeestje maar er is een kind ziek, kan ik restitutie ontvangen?
Helaas is het niet mogelijk om een deel van het aankoopbedrag terug te ontvangen.
Delen van tickets
Kan ik mijn 10-rittenkaart delen met anderen?
Ja, de 10-rittenkaart is niet persoonsgebonden en kan door meerdere personen gebruikt worden. Elke rit wordt afgeboekt bij toegang tot de schaatsbaan. Ongebruikte ritten kunnen niet worden terugbetaald.
Kan ik mijn abonnement of lessen met anderen delen?
Nee, abonnementen en schaatslessen zijn strikt persoonsgebonden. Een abonnement kan niet worden overgedragen en lessen kunnen niet worden gedeeld of ingehaald bij afwezigheid. Lessen worden gevolgd op drie opeenvolgende dagen op vaste tijden.
Privacy en persoonsgegevens
Hoe worden mijn persoonsgegevens behandeld?
Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor administratieve doeleinden en communicatie rondom bezoek aan de schaatsbaan.
Algemene vragen ijsbaan
Waar kan ik gevonden voorwerpen ophalen?
Gevonden voorwerpen worden verzameld bij de schaatsverhuur en kunnen worden opgehaald tijdens de openingstijden van de ijsbaan. Bezoek de website voor de actuele openingstijden van de schaatsverhuur.
Kan ik contant betalen op de ijsbaan?
De schaatsverhuur is pin-only; hier kunt u dus niet contant betalen. Bij de horecavoorzieningen kunt u zowel met pin als contant betalen, maar contant geld opnemen is hier niet mogelijk.
Word er alcohol geschonken bij de horecavoorzieningen?
Ja, wij bieden diverse alcoholische dranken aan, uitsluitend aan bezoekers van 18 jaar en ouder. Een geldig ID kan worden gevraagd, en zonder ID kan de aankoop van alcohol worden geweigerd.
Met deze overzichtelijke FAQ hopen we jouw vragen te beantwoorden. We kijken ernaar uit je op de schaatsbaan te verwelkomen en wensen je een fijne tijd toe!